top of page
חיפוש

אזעקת טרנד! כן, צבעי הפסטל השתלטו לכן על האינסטגרם

עודכן: 17 במאי 2021


שמתן לב שהאינסטגרם שלכן נהיה צבעוני במיוחד לאחרונה? הטיקטוק שלכן מלא בסרטוני DIY להכנת נרות מעוצבים?

אתן לא מדמיינות, הטרנד הכי צבעוני שנראה כאן לאחרונה השתלט על הרשתות וליטרלי מכניס צבע לבתים של כולנו.

ככה עושים את זה! (Pintrest)

בתור חובבת קש מושבעת, מודה שיש משהו מאוד מרענן בטרנד הזה. אחרי תקופה ממושכת של בוהו שיק שלא פסח על אף אחת, להכניס קצת צבע נשמע כמו שינוי מרענן.

אבל רגע לפני שאני עושה הזמנה מטורפת של אקססוריז צבעוניים וצובעת את כל הבית, אנחנו צריכות לזכור שמדובר בטרנד, וטרנד - עתידו לחלוף. יש כמובן פריטים שהם על זמניים, יש כאלה שחוזרים אל חיינו כמה שנים מאוחר יותר, אבל בכל זאת לפני שאני עושה רכישה אני מנסה לחשוב תןך כמה זמן יימאס לי וארצה להחליף את הכל שוב, והאם ההשקעה הזו שווה?





אז לכל אותן קוראות שלא רוצות להוציא עכשיו ארגזי מזומנים ולהחריב את העובר ושוב, הבלוג הזה בשבילכן!

אז מהם המאפיינים המרכזיים של הטרנד המדובר?

משחק בין צורות גיאומטריות ומופשטות, צבעי פסטל ומשחק בין צבעים, ריבוי אקססוריז בעיצוב הבית.

משחק בין צבעים (Pintrest)

בואו נדבר קצת על הפריטים שנראה כחלק מהטרנד:


*נרות צבעוניים וארוכים במגוון צורות מיוחדות


*ריהוט עם ריפוד שאגי לבן


*שילובים של שיש וזכוכית


*ואזות מעוגלות ובצורות מיוחדות נוספות


*ארגזי פלסטיק מתקפלים



כמה טיפים לשילוב הטרנד בצורה חכמה-


אל תמהרו לקנות ריהוט גדול חדש בהתאם לטרנד. תנסו להתאים את העיצוב שלכן בעזרת אקססוריז קטנים יחסית שלא יעלו לכן הרבה וככה גם תרגישו בנוח להחליף כשיימאס


ריהוט בסיסי בגוונים בהירים יחסית יאפשר לכן לשחק בין טרנדים שונים לאורך זמן, ממש כמו קנבס חלק



שילוב פרחים בבית (Pintrest)

פרחים צבעוניים לגמרי ישדרגו לכן את החלל ויכניסו הרבה צבע! תוכלו להשקיע ולקנות פרחים חיים ולהחליף אותם לעיתים קרובות או לעשות קנייה אחת של פרחים יבשים בצבעים מהממים שיישארו לכן לתמיד.


הרבה מהמוצרים אפשר למצוא באלי אקספרס במחירים ממש נוחים. למשל קופסאות הפלסטיק המתקפלות, ואזות, נרות צבעוניים.. אמנם לוקח קצת זמן למוצרים להגיע אבל לגמרי שווה את ההמתנה.



תמונות קיר בהשראת מאטיס (Pintrest)


מצעים בצבעי פסטל (Pintrest)

עוד דרך להכניס צבעוניות היא באמצעות המצעים כמובן! תנו מנוחה למצעים הלבנים ובחרו מצעים שווים בצבעי פסטל, הרעיון הוא שילוב תמידי בין צבעים! תעיזו ותהנו מהמשחק.


את שילוב הצבעים נראה גם בתמונות קיר שמושפעות מאמנים שונים כמו מאטיס למשל. השילוב של מסגרת עץ או מסגרת שחורה תעשה את החיבור לשאר הריהוט שיש לנו.




בגדים צבעוניים (Pintrest)

בטח חלקכן שמתן לב שהטרנד גם הגיע לארונות של לא מעט מאיתנו, וגם הרשתות הגדולות מילאו את החנויות בצבעי פסטל והדפסי צורות. ועדיין אף אחת לא צריכה למהר לרוץ ולהחליף מלתחה שלמה, אפשר לקנות כמה פריטים מיוחדים שיהיה אפשר לשחק איתם בלוקים שונים בסגנון. זכרו, הכל במידה.






לסיכום, זה ממש בסדר לראות מסביבנו טרנד מסוים ולא מיד ליישם אותו בבית שלנו. לא לכולנו יש אפשרות להחליף את כל הבית בהתאם לטרנדים שמשתנים ומתחלפים היום כל כך מהר, והכי חשוב! תהיו קשובות לטעם האישי שלכן, לא אהבתן? מהמם - תצמדו למה שאתן אוהבות וגורם לכן להרגיש טוב במרחב שלכן.







bottom of page